Waste of Skin

I wait for you to realize
I’m a waste of skin…
my bones are smashed beneath…
my veins
caked
clogged
cut off
with hardened blood…
inside my skull rests
a bullet-riddled mind
holes
in holes
in holes…
my heart
dumped
ditched
over and done
in the sun
shriveled to all eyes…
my spirit lies beside a cool oasis
but writhes on arid ground
unworthy of even a drink
wasteland winds
whip it
whip it
whip it…
I’m a waste of skin, you see…
there’s nothing inside that works
but you don’t follow my trail of truth
so what is wrong with you…
surely you’re the crazy one
my cracked lips move to tell you so
but your wet hand grabs
my fractured wrist and yanks me
into the oasis that is you
where you cool my hot soul…
again
and again
and again

18 responses to “Waste of Skin

  1. Yet in every darkness and every pain, light will always find a way. Right? Hugs!

    Sorri I haven’t been catching up as of late, I am working towards my paramedics academy acceptance so been hitting the books hard 😦

  2. Pingback: Mange nominasjoner | Ta hendene til din kjære – se på dem og hold dem hardt Disse hendene skal du følge, leie og lede. Du skal få føle på varmen fra dem og kjenne en inderlig glede. De skal stryke deg og de skal holde rundt deg – de er ikke skap

  3. Pingback: Award igjen!💗 Så koselig💗 | Ta hendene til din kjære – se på dem og hold dem hardt Disse hendene skal du følge, leie og lede. Du skal få føle på varmen fra dem og kjenne en inderlig glede. De skal stryke deg og de skal holde rundt deg – d

  4. Pingback: Bukett av awards fra en skjønn venn😃💗 | Ta hendene til din kjære – se på dem og hold dem hardt Disse hendene skal du følge, leie og lede. Du skal få føle på varmen fra dem og kjenne en inderlig glede. De skal stryke deg og de skal holde run

  5. Pingback: Award | Ta hendene til din kjære – se på dem og hold dem hardt Disse hendene skal du følge, leie og lede. Du skal få føle på varmen fra dem og kjenne en inderlig glede. De skal stryke deg og de skal holde rundt deg – de er ikke skapt for å sår

  6. Pingback: Award💗💗💗 | Ta hendene til din kjære – se på dem og hold dem hardt Disse hendene skal du følge, leie og lede. Du skal få føle på varmen fra dem og kjenne en inderlig glede. De skal stryke deg og de skal holde rundt deg – de er ikke skapt

  7. Pingback: Award | Ta hendene til din kjære – se på dem og hold dem hardt Disse hendene skal du følge, leie og lede. Du skal få føle på varmen fra dem og kjenne en inderlig glede. De skal stryke deg og de skal holde rundt deg – de er ikke skapt for å sår

Leave a Reply

